Bak, Fika & Bryggan

Jag drog igång ett lussekattsbak på förmiddagen. 
Jag hade lovat att ta med lite hembakt till eftermiddagsfikat på Ekåsen idag. 
Jag sprang på chefen direkt i entrén som genast frågade om jag inte ville komma och jobba…. 
Jossan jobbade och Felicia kom också dit. 
Vi fikade & hade en mysig stund tillsammans med de boende. Jag saknar dom allihop. 
Jag kom hem vid halv fem & bytte då bara om, gav hästarna lite mer mat och åkte sen iväg med transporten för att hämta hösilage. 
Danne åkte med mig & så plockade vi upp Stephie inne i Jönköping där hon varit & jobbat på ett företag. 
(null)
Vi lastade i månskenet, 49 hösilagebalar och 12 höbalar. Höt är till Bea. 
Vi var hungriga alla tre på hemvägen och bestämde att Stephie skulle hämta mat medan Danne och jag lastade av balarna. 
Vi åt Caesar sallad inköpt på Bryggan, den var så himla god! Så nu sitter jag här proppmätt. 
(null)

Sov gott allihop 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0