Bakdag

Jag hade sovmorgon idag vilket var skönt. Jag åkte in till Jönköping city när affärerna öppnade. 
Tanken var återigen att hitta något att ha på mig. Jag tittade överallt men hittade inget, jag var på väg att ge upp när jag kom på att jag missat en affär. Once ligger lite "avsides" men där hittade jag till slut två blusar/skjortor som jag tyckte om. 
På eftermiddagen bakade jag tre sorters kakor, eller 2,5. Biskvierna gjorde jag bara bottnarna till. Skåneåsarna och godiskakorna blev klara i alla fall. 
(null)

Jag gick med Stephie till ridhuset med Jonie. Han var fin idag. 
(null)

Sigge är tyvärr fortfarande dålig. Han är väldigt stel och tempar lite. 38,7 på eftermiddagen men var nere på 38,2 nu vid 22.30
Stackarn ❤️ 
Tycker så synd om honom. 
Dags att sova
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0