Brevskrivning

Fin morgon här! 
(null)

Det är inte ofta man sitter och skriver brev nuförtiden. När jag var liten hade jag runt trettio brevvänner, mamma tyckte att det blev väldigt dyrt med allt porto eftersom det inte bara var jag som skrev många brev. 
Men en gång om året skriver jag några brev som jag bifogar i julkorten. Jag skriver alltid några rader till kusin Ingrid i USA, hennes dotter Barbro och till familjen Hrdina i Tjeckien. 
Idag har jag skrivit klart breven och fått iväg dom med posten & det känns skönt. 
B var iväg på förmiddagen idag med så jag var ute med Wilda en liten stund. 
(null)

När B kom hem åkte vi till Ica. Det blev lite julmat inhandlat också men vi glömde köpa frallor till dagens soppa. Så vi ändrade menyn och åt kallrökt lax med potatis och romsås idag istället. 

- Får jag gå in snart matte? 
(null)

Hästarna fick en vilodag så Stephie och jag hann ta en pw istället. 
Nu ska jag fläta ihop mitt nytvättade hår & sen gå ut i stallet & pussa pållarna god natt. 
Sen ska vi sova allihop
En sover redan…
(null)

Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0