En solig annandag

Det har varit ytterligare en solig och kall dag här. 
Stephie och Danne kom när vi drack kaffe & när stallet var klart red vi ut en sväng i solen. 
Sigge hittade en massa låtsasspöken direkt och jag trodde nästan att han skulle piaffera runt hela rundan. Men han lugnade sig och skrittade snällt resten av vägen. 
Jonie var snäll som vanligt. 
(null)

(null)

(null)

När hästarna var utsläppta igen & åt sin lunch i hagarna bytte vi kläder och tog en promenad. 
(null)
Det var fint mönster på vindrutan på bilen 
(null)


Vi jobbade vidare på julmaten sen. Vi hade egentligen bestämt att vi skulle äta något annat idag men hur smidigt är det inte att bara ta fram färdiglagad mat & bara värma?!?
Djuren var trötta idag (jag med tog en powernap) 
(null)

Jag fick lyfta bort Wilda när jag skulle gå ut & pyssla med hästarna & när jag kom ut låg Sigge & sov också. 
(null)

(null)
Han gjorde sig ingen brådska med att resa på sig. 
Det blir nog tidigt i säng ikväll. B ska titta på hockey men det ska inte jag. 
Nattinatti 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0