Juldagsmiddag

Det var-12 grader imorse när jag släppte ut hästarna. Inte alls skönt tycker jag. 
Men det har varit soligt och fint i alla fall. 
Jag städade lite och fixade inför dagens middag efter frukosten. 
Sen kom Stephie & vi gick ut & red. Båda två var pigga idag, dom vilade igår och sen gör nog kylan sitt till. 
Vi plockade sen fram all julmat igen, kokade ny potatis och gjorde ny fruktsallad. 
(null)

Klockan två kom Peter, Lisa & pojkarna och Tim och Danne. 
Jag åt igen så jag blev proppmätt. 
(null)

(null)

Fruktsallad & kaffe tog vi i vardagsrummet samtidigt som pojkarna fick sina julklappar. 
Felix fick en ny hockeyklubba. 
Dom har spolat en is hemma på gräsmattan så alla killarna bestämde sig för att åka dit och spela hockey tillsammans. 
Stephie åkte också med och tog med sig lite spel som dom skulle spela efter hockeyn. 
Bosse och jag stannade hemma och tog det lite lugnt. Det blev till och med en powernap i soffan ihop med Wilda. 
(null)

Nu ska jag natta hästarna. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0