Julkort och julpynt

Idag började jag skriva julkorten. Har ju några som ska till USA och till Tjeckien och det är väl hög tid att skicka dom nu. 
(null)

Vi tog en promenad idag med, på drygt en timme. Det har inte varit mer än -5 grader idag men det var kallt om kinderna och hakan. 
(null)

Hästarna fick gå in redan klockan två för Flygvapnet hade förvarnat om att dom skulle göra sin årliga julflygning på låg höjd här över strax efter två. 
Tydligen ändrade dom sig sen (troligen på grund av vädret) & flög bara över Jönköping. 
Vi bor ju precis under inflygningen till Jönköping Airport så det kan bullra rätt ordentligt ibland. 
Efter maten virade jag in mig i filten & satte mig i soffan. Wilda kom & kröp upp under filten hon med. 
Ett tag stack bara ett bakben & svansen ut. 
(null)
Sen blev det nog varmt så då tittade huvudet fram. 
(null)

Idag kom jag på att jag har glömt att hänga upp girlangerna vid stallfönstren. Det är ju typiskt, nu när jag har all tid i världen, så glömmer jag det, haha. 
(null)

När jag kom ut för att rida på kvällen låg Sigge och sov. 
(null)
Stackarn & behöva gå upp & gå ut & jobba. 
Ridningen gick sådär, han låg lite för mycket i handen & då blir det svårt att komma till ridning. 
Stephie red Jonie samtidigt och han var duktig. Den förvända galoppen gick som en dans idag. 
Min kvällsmat bestod av avokado, keso och valnötter med en kopp kamomillte. Mums. 
(null)

Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0