Klippning

Vi vaknade till en solig dag igen. 
Eller vaknade är väl fel kanske, det är ju mörkt när man vaknar, solen går upp 08.46 här. 
Men om två dagar vänder det & blir sakta (väldigt sakta) ljusare igen. 
(null)

Jag var lite effektiv på förmiddagen och fixade med tvätten, dammsög och kladdade antibit-medel på Sigges stolpar i hagen plus rensade ur frysen. 
Jag hann också mocka nästan hela Beas hage  innan Stephie kom. 
Hästarna fick en vilodag (Sigges sjunde!) & vi tog en promenad. 
(null)

(null)

Det var fint väder men blåste riktigt kallt. 
När vi kom hem tog vi in hästarna och satte äntligen saxen i Beas lurviga päls. 
(null)

(null)
Så nöjd ponny, hon njöt medan vi klippte henne! 
(null)
Halva Bea försvann 😅
Medan B lagade mat mockade vi Jonies hage med. 
Skönt att ha det gjort nu eftersom det ser ut som om det ska snöa typ hela veckan. 
Efter maten var det skönt att sitta i soffan en stund. 
(null)

När jag gick ut i stallet fick Wilda filten för sig själv. 
(null)
Bekvämt?!?!
Nu kollar jag Hellenius hörna och dricker en kopp te. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0