Lax i foliepaket

Ännu en solig dag fick vi denna lördag. 
Stephie kom efter frukosten och vi gick till ridhuset med Jonie. 
Han hittade lite extra spöken och var lite spänd bitvis men visade rätt fina längningar idag. 
(null)

Imorgon ska jag sätta igång Sigge igen. Jag har inte ridit sen i måndags. 
Stephie åkte till Hökerum (Jonies ägare) sen för att rida treåriga Rocky. Ägaren vill att han ska hit också. 
Jag gjorde lax i folie idag. Dom innehåller laxfilé, strimlade morötter, strimlad purjolök, strimlad rotselleri, citron, lime och margarin. Jättegott tycker jag. 
När hästarna hade gått in mockade vi (S&jag) Sigges hage. Vi ska fortsätta med dom andra imorrn för sen ska det komma snö igen. 
(null)
Månen var uppe tidigt. 

Wilda har sovit mycket i mitt knä idag, nöjd med att vi är hemma så hon slipper vara ensam. 
(null)

Strax är det sovdags. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0