Mellandagsrea

Stephie och jag åkte ner på stan när vi hade lunchat hästarna. 
Jag hade ett par ärenden, skulle egentligen inte köpa kläder, men köpte ett par t-shirts ändå. 
(null)
Stephie hittade en del fina kläder, men bara någon var på rea. 
Vi köpte oxfilé till nyårsafton med och lite annat. 
Vi kom hem lagom till att ta in hästarna och äta lite mat. 
Sigge var nöjd med att vi hade köpt morötter, men mindre nöjd med att han bara fick några stycken i krubban. 
Han tog saken i egna tänder och klev ut & högg tag i säcken & drog in den i boxen, hittade öppningen och mumsade på. 
(null)

Stephie åkte hem efter maten och jag sjönk ner i soffan tillsammans med Wilda. 
(null)

Stephie och Danne kom tillbaka sen och vi satte oss i köket och spelade ett nytt spel, Codename. 
(null)
Det var kul! 
Vi försökte fota när vi lekte kurragömma med Wilda. Lite konstig kattlek men hon gillar det! 
(null)

(null)

(null)
- Nu tog jag dig matte!
Dags att gå ut & natta hästarna nu. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0