Present och nya stövlar

Stephie och jag lunchade hästarna vid elva & sen åkte vi ner på stan. 
Jag köpte nya stövlar, vilket var mer än nödvändigt, för jag har två jättestora hål i dom gamla. 
Stephie köpte foder och födelsedagspresent till Danne. 
Vi köpte med mat från MrRice på vägen hem. Jag åt halva min portion eftersom vi skulle rida efter. 
Sigge var lite knäpp idag  & drog iväg en sväng med mig. Han är nästan helt ostoppbar när han gör så…
Han gick bättre sen men det var inget jättebra ridpass för mig. 
(null)

Igår fick jag en present av Stephie ❤️ 
Ett par vinterridbyxor från Maya Delorez.
Jag red med dom idag och dom är verkligen varmare än vanliga ridbyxor. Så skönt. 
Efter duschen värmde jag resten av min mat & åt den framför TV:n. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0