Ridning, promenad och pw

Vi red direkt efter frukosten idag för Stephie skulle jobba på eftermiddagen. 
Det var -10 & vi frös om fingrar och ansikte i början, efter hand får man ju upp lite värme. Sigge kändes fin & Jonie var duktig men rädd för duvorna. Det bor flera duvor i ridhuset som plötsligt flaxar upp mitt framför, över eller bakom en när man rider. Inte så kul. 
(null)

Efter kaffet tog B & jag en promenad i det fina vädret. Jag bildbombar lite nu 😅
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Någon har gjort en fin snöälg i sin trädgård, en sjutaggare. 
(null)

När vi kom hem från vår promenad gick jag vidare & tog en pw själv. 
Jag gick upp till utsikten för att försöka ta några fina bilder. Men det satt folk där & grillade så jag höll mig på lite avstånd. 
(null)
Träden blir ju så himla fina när dom är helt frostiga! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

B hade lagat mat när jag kom hem. Spagetti med köttfärssås smakade gott efter all julmat.
 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0