Snö & Tredje sprutan

Det kom mycket snö här natten som var. 
Vi ägnade större delen av förmiddagen åt snöskottning. 
(null)

(null)
Bosse körde av en del med snöslungan men vi får skotta en hel del för hand också. 
Wilda gillar att busa i snön men efter bara en kvart ville hon gå in igen. 
(null)

(null)

(null)

Jag tog en PW själv sen. Gick på en ny stig en bit, jag gillar att hitta nya vägar. 
Vättern var väldigt mörk idag. 
(null)

(null)
Solen började titta fram mer och mer frampå eftermiddagen. 
(null)

(null)

(null)
Ser ni "ansiktet" i solen?! 
Vi käkade rester idag och åkte in till stan efter maten. B släppte av mig på A6 för där har VätterHälsan en "popup" vaccinmottagning. 
Det var hur smidigt som helst, ingen kö & trevlig personal. Så nu har jag fått min tredje Covidvaccinspruta. Skönt. 
Vi handlade lite på City Gross innan vi åkte till Tim & Amanda. Dom behövde hjälp med några grejer. Fortsättning följer på det för sågen gick sönder och ett par andra saker fattades så vi får göra ett nytt försök. 
I natt ska det bli -8 grader brrr. 
Avslutar med en gos-bild. Jonie är en riktig gosig häst. Han älskar att mysa! Även om han precis har fått mat, myser han hellre. Så go är han. 
(null)
Man får gärna hålla om & krama hans huvud. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0