Snöskottning

Idag har vi skottat snö både på förmiddagen och eftermiddagen. 
(null)

(null)

Kaffet smakade extra gott efter att ha kämpat med snön. 
(null)

Det har snöat hela dagen här & vägarna är såphala för det är på nollan. 
När jag skulle ta in hästarna hittade jag Jonie utan sitt utetäcke. Innetäcket var på (blött av snön) men han hade lyckats ta av sig utetäcket!! 
(null)
Hur han har lyckats är en gåta..
Det var inte trasigt förutom fästet till svanssnöret. 
Vi red tillsammans Stephie och jag. Båda hästarna var duktiga idag. Skönt.   
(null)

(null)

(null)
Min tröttläpp efter ridningen 😍
Vi käkade ett par vårrullar på kvällen och nu tittar vi på Idolfinalen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0