Stuvade makaroner

Idag har det inte hänt så mycket. En helt vanlig onsdag. 
B var borta på förmiddagen så jag tog ut Eilda i snön en kvart. Hon busar i snön en stund men sen springer hon till dörren & vill in. 
(null)

(null)
När grannens schäfer busar på andra sidan staketet är det tryggt att stå bakom fönstren på uteplatsen och titta på den. 
B & jag gick en sväng idag med, jag har kommit upp i 9,2 kilometer idag & det är väl ungefär som det brukar. 
Jag gjorde stuvade makaroner till middag idag. Det är längesen jag åt det & det var sååå gott. 
Jag fortsatte med julkortsskrivandet efter maten. 
Stephie kom strax efter fem & vi gick till ridhuset med båda hästarna. 
Stephie behöver longera Jonie lite innan hon hoppar upp & det är svårt när det är flera andra som rider. Idag fick hon gå med honom drygt en timme innan det fanns plats att longera honom på. Segt…
Jag hann rida klart Sigge innan hon hoppade upp på Jonie. 
(null)

(null)

Sigge kändes ganska bra idag. 
Jonie fick träna på förvänd galopp och det klarade han fint. 
(null)

(null)

Dags att sova 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0