Uppesittarkväll

Efter frukosten förberedde jag lite inför eftermiddagens matlagning. 
Sen skottade jag snö innan Stephie kom och vi red. 
(null)
Jag har gramantyglarna på för säkerhetsskull nu några dagar efter "viloveckan"
Men dom har jag inte behövt använda, Sigge har varit pigg men inte stuckit iväg som han gör ibland. 
Jag gick upp till Anderssons med en liten julklapp & fick en av dom. 
(null)
Det komiska var att jag hade tänkt köpa en typ likadan till dom. Men istället köpte jag glöggmuggar i samma stil (Rolf Berg) som dom fick kaffemuggar förra året. 
Vi gjorde julskinkan och köttbullar klart och så gjorde jag små västerbottenostpajer igen. 
Pajerna och skinkan tog vi med till Tim och Amanda dit vi åkte tillsammans med Stephie och Danne på uppesittarkväll. 
(null)
Vi åt massor med gott och jag blev proppmätt. 
På alla bingolotterna var det bara jag som fick bingo. Jag vann 100:- kontant. Naturligtvis kom jag inte fram på telefon när jag ringde. 
Nu är det sovdags klockan är 00.58
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0