Ursäkta har jag kommit fel

Elen fortsätter att vara svindyr.
Vi sparar på den så gott vi kan, har sänkt värmen överallt och har minimalt med lyse tänt.
Lite tråkigt men det blir ännu tråkigare att öppna elräkningen sen annars. 
Idag har jag varit "seg", inte alls sugen på nån pw så jag styrketränade lite på förmiddagen istället. 
Stephie kom redan vid ett så vi gick ut till hästarna. Hon longerade Jonie & jag red Sigge. 
Vi gick ut en sväng efter också. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Här har Sigge fått syn på en häst som drar en pulka med två barn, jätteläskigt! 
Stephie skulle iväg på fest med EY ikväll. 
Temat för festen var - Ursäkta har jag kommit fel. Så hur klär man sig då, när man i vanliga fall jobbar finklädd som revisor. 
Vi var helt överens S & jag. 
(null)

(null)
Tävlingskläderna såklart. 
Amanda är med & spexar på festen & berättade lite igår vad som ska hända så jag blev lite avundsjuk faktiskt. Har ju inte varit på någon rolig fest på hur länge som helst! 
Men det var ganska skönt att krypa ner under filten i soffan också. Med ett glas vin & grillad kyckling & lite chips till det. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0