Vaccinering och tandläkarbesök

Hästarna gick ut tidigt idag och gick sen in tidigt också. 
Jag red Sigge vid halv ett för att hinna innan Enar, veterinären kom. 
(null)

Sigge vaccinerades och tänderna kollades och fixades på alla tre hästarna. 
Skönt att ha det gjort. 
Det var tre sömniga hästar vi lämnade i stallet sen. 
B hade lagat mat när jag kom in så vi åt "lunch" klockan fyra. Sen satt jag mig insvept i filten med en kopp kaffe i ett försök att tina upp lite. 
Nu ska jag gå ut & nattfodra och laga ett täcke igen. 
Vems? 
Jonies såklart. 
D-ringen vid svansremmen igen. Jag börjar ju tvivla på mina sykunskaper. Det här blir tredje gången den ska sys på. 
Men jag såg faktiskt att denna gången är det på den andra sidan den har släppt. Så min senaste lagning höll. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0