Alla ❤️ hemma idag

Kvart i sju gick jag upp idag och två timmar senare satt S & jag i bilen på väg mot Hjo igen. 
Denna gången hade vi transporten med oss. 
Ellen red Coppen lite först och sen red Stephie. Det är så roligt att han är bra igen och "inriden" Ellen och hennes team har gjort ett kanonjobb med honom! 
(null)
Det ska bli så spännande att se vad det blir av honom!
Vi lastade honom sen och åkte glada hemåt med vårt saknade hjärta. Sigge är väl den som har saknat honom mest förstås. 
Vägen upp till Hjo är jättefin, man kör utmed Vättern och solen sken för fullt hela tiden. 
(null)

(null)
Bilderna blev inte så bra men vackert var det!

Sigge blev så glad när han äntligen fick sällskap. Han rullade sig flera gånger och galopperade av glädje. 
(null)

(null)
Kompisar ❤️

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

När hästarna var nöjda i hagen åkte Bosse och jag in till stan för att äta mat. Det är första gången på ett år tror jag! Vi åt kalvfile Oscar på Dal Baffo.
(null)

Stephie och Danne kom tillbaka hit vid halv fyra och vi tog ut Sigge på en skogstur. 
(null)

(null)
Solnedgången skymtar mellan träden. 
Wilda hade mysstund i husses knä när jag kom in. 
(null)

(null)

Det har varit en händelserik Alla Hjärtans dag för Coppen. Han låg och sov när jag tittade till dom för en stund sen. 
(null)

Jag ska snart gå ut och ge dom sin nattamat, ska titta klart på Farmen först bara. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0