Återbesök och städning

Jag ägnade förmiddagen åt städning. 
Jag dammsög och skurade golv medan Bosse rensade avloppet till handfatet nere i badrummet. 
Efter kaffe & yatzy hämtade jag in Sigge. 
(null)

(null)
Vi gick till ridhuset och jag red honom i 40 minuter. Han kändes rätt mjuk och fin så vi var nöjda när vi gick hem. Han fick mat inne och jag gick in & åt också. 
Vi åt korvstroganoff med ris idag. 
Direkt efter maten gick jag ut i stallet igen. Enar (veterinären) kom kvart över tre.            Det var dags för ett återbesök för att kolla höger fram. Han hade en liten reaktion på böjprovet sist Enar var här så vi bestämde att kolla det igen. 
Idag var allt bra, Så skönt.
Lite extra skönt var det att Sigge skötte sig bra när jag longerade och sprang med honom. Han brukar flippa ur och fara runt som den mest ouppfostrade hästen i världen.... Men idag lovade jag honom en massa morötter om han skärpte sig. Det kanske hjälpte! 
Wilda har både varit gosig och busig ikväll. 
(null)

(null)

Sigge har fått sitt kvällshö och jag har tittat på Sverige mot Norge. 
(null)

God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0