Bak, städning, pw och tacos

Stephie och Danne tog stallet i morse, så jag hade sovmorgon. Men det tyckte inte Wilda var någon bra idé och det talade hon om högt och ljudligt. 
Lika bra att gå upp och sätta fart. 
Strax efter tio hade jag städat och bakat blåbärsmuffins plus små choklad/nutella/crispkakor. 
Stephie satt här och jobbade idag för dom byter fönster i deras lägenhet. 
Vi tog en pw på hennes lunch, solen sken men det blåste lite kallt. 
(null)

När vi kom tillbaka lagade jag mat. Stephie åt stuvade makaroner med kassler och till oss gjorde jag en broccoli-ädelostgratäng som vi åt med kasslern. 
Jag blev så himla mätt så jag somnade en stund i soffan.
S red båda hästarna efter jobbet. Jag gick med den hon inte red så jag kom upp i 8,5 km idag med. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Coppen var väldigt trött efter, Haha. 
Men gosig också.
(null)

(null)

Vi åt tacos på kvällen tillsammans med Tim.  Nu ska jag ge hästarna natthöt och gå och sova. 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0