Bokföring, jogging & ridning

Sigge gick ut vid halv åtta & stallet går ju snabbt att fixa nu när det bara är en box att mocka. 
Hela förmiddagen ägnade jag åt bokföring. Wilda var snäll och hjälpte till. Hon högg tag i pappren direkt. 
(null)
Hahaha! 
(null)

Efter kaffet drog jag på mig träningskläderna och sprang fem km i solskenet. 
(null)

(null)

Efter maten gick jag ut i stallet. Sigge fick trava bommar som omväxling idag. Det gillar han och han var ganska mjuk & "lydig". 
När jag kom in hade Bosse varit och köpt bröd och semlor. Så vi satte på kaffe igen och mumsade i oss varsin. 
(null)
Det är gott men inget jag vill ha för ofta.
Jag satt & tittade lite på fb för en stund sen och såg ett inlägg i Finnbacka-gruppen. Där fanns en länk till gamla foton. Precis när jag hade börjat titta där fick jag ett sms från Mia (syster)  Hon hade hittat en bild på Mamma och en okänd man på samma länk. 
(null)
Mamma är så fin!❤️
Men vem är mannen?? Mia har skrivit till två av våra kusiner & frågat om dom vet.  Spännande! 
Jag hittade ett kort på hela familjen Hindriks också. 
(null)
Morbror Einar, Mamma & Morbror Anders
                  Mormor och Morfar 
Så roligt. Vi sa det både Mia och jag att det är så mycket man hade velat veta, som vi aldrig hann fråga. 
Dags att ge Sigge lite kärlek och natthö. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0