Bommar, Bak och Buskatt

Efter morgonfixet i stallet gick jag ut i hagarna och kladdade på Antibit på stolparna.  Hästarna har ju inte så mycket att göra ute nu så det gäller att göra stolparna osmakliga. 
(null)
Fast på bilden här ser det ju ut som om han tycker att det är gott! Han följde med mig runt till alla stolparna & tittade vad jag gjorde. 
Bosse och Wilda myste tillsammans medan jag var ute. 
(null)
Efter kaffe med yatzy bakade jag två sorters småkakor. Nötkakor och schackrutor blev det. Nötkakorna flöt ut & ser misslyckade ut men smakade gott trots allt. 
(null)

Efter maten red jag Sigge. Han fick trava bommar på en volt idag och så gjorde vi en massa övergångar. 
(null)

Wilda har idag hoppat upp på vitrinskåpet i köket & rivit ner lite grejer. Jag fick rosor på alla hjärtans dag och dom tycker Wilda väldigt mycket om. Så fort vi inte är i närheten hoppar Busan upp på bordet och leker med blommorna... Hon hittar på nya grejer varje dag! 
Men lite mys blev det på kvällen. 
(null)
Lilla skruttan ❤️
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0