En helt vanlig torsdag

Jag vaknade före sju idag. Stallet gick ganska fort att göra klart och sen åt jag frukost.      Halv nio gick jag ut igen, klädd för promenad i det åttagradiga vädret. 
Sigge kom fram & ville mysa lite (eller ville han ha mat?!)
(null)

(null)
Pusspuss ❤️
Anette kom och vi gick en sväng. 
(null)
Det blåste en del så det var lite småkyligt. Kaffet smakade gott efteråt. 
Jag åkte & handlade lite mat sen innan jag gjorde klart bokföringen. Ska lämna pärmen till revisorn på måndag. 
Pulled Pork med potatismos stod på menyn för dagen. 
Wilda fick smaka lite på köttet & hon gillade det. Sen la hon sig och sov. 
(null)
Först i stolen vid datorn  (null)
Sen på mattan vid soffan i en koja av filten. 
Stephie kom och red Coppen på kvällen. Ridturen innehöll lite av varje. Men stundvis är han jättefin! 
(null)

Nu ligger vi i sängen och tittar på "Tillsammans med Strömstedts". Ett bra och roligt program tycker jag. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0