Fettisdagen med gäster

Idag är egentligen den (första) dagen man äter semlor, vi har ju fuskat lite. 
Idag bjöd vi hem Ester och Magnus på fika med semlor. 
Det kändes riktigt stort att bjuda hem folk igen & sitta inne & dricka kaffe. Man är ju svältfödd på att umgås nu, det är ju typ ett år sen sist det var okej. 
Ester bjuder alltid på en massa skratt, jag gillar verkligen henne! 
Vissa dagar tar jag en massa kort & ibland glömmer jag det helt. Det enda kortet jag tagit idag är på maten vi åt idag,lasagnette. 
(null)
Gott var det i alla fall. 
Vi tog med båda hästarna till ridhuset på kvällen. Jag gick med Coppen medan Stephie red Sigge och sen kom Wilma och red Coppen. Han var lite lugnare idag så det kändes bra. 
Time to sleep
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0