Fredag, kallt & räkor med vitt vin

Usch, det var kallt när jag gick upp. 
(null)
Jag tycker inte att det är någon idé att släppa ut Sigge för tidigt nu när det är så kallt. 
Vi behövde turas om att sällskapa Wilda idag med. Både för att ha koll på hur hon mår och för att se till att hon inte slickar på såret. 
Jag fick ta en pw efter frukosten. Det småsnöade lite men var skönt att komma ut ändå. 
(null)
När jag kom hem skingrades molnen och det blev sol med klarblå himmel. 
(null)
Lite Siggemys när han fick sitt lunch-hö. 
(null)
Nyfiken och Närgången ! 
Kanonväder, men det var bara att gå in för nu var det Bosses tur att gå ut. 
Vi åt ärtsoppa till lunch & sen satt Wilda & jag i soffan ett tag. 
(null)
Det är så mysigt när hon sover i knät men man vill ju att hon ska bli helt pigg igen. Hon har ätit bra idag & busar lite ibland men ligger helst hos någon av oss. 
När Stephie kom efter jobbet gick vintillverkningen ridhuset med Sigge. 
(null)

På kvällen åt vi räkor och delade på en flaska vin. Amanda åt med oss för Tim hade digital Kick off med Bjurfors. Dom satt på kontoret men "träffade" övriga landets Bjurfors kontor digitalt. 
Nattinatti
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0