Jogging och ridning

Idag hade jag sovmorgon, Stephie och Danne tog stallet. 
Igår när vi kom hem från vår grillutflykt luktade alla våra kläder rök. Så allt åkte i tvättmaskinen. I morse tyckte vi fortfarande att vi luktade rök & det satt mest i håret..
Det fick bli dusch med hårtvätt och tvätt av lakan och örngott. Nu hoppas vi att vi är luktfria igen. 
Wilda älskar att busa i sängen när vi bäddar. 
(null)

När håret var torrt åkte vi till Ica & handlade plus till macken där Bosse hämtade ut paket. 
Efter kaffet sprang jag fem km, knasigt när jag var nyduschad men det går ju att duscha en gång till!
När jag kom hem gjorde jag en köttfärspaj som vi åt med sallad. 
Jag blev så himla trött efter maten så jag satte mig i soffan under en filt. Wilda kom och la sig i mitt knä och så sov vi en stund. 
(null)

(null)

Stephie kom efter jobbet och vi gick till ridhuset med båda hästarna. 
(null)
Pusspuss 
(null)
S red Sigge först och sen red hon Coppen. Båda var snälla och duktiga. 
Nu har vi ätit grillad kyckling med skagenröra och det är dags att ge hästarna deras "fredagsmys" också. 
Det har varit någon plusgrad idag så snön har börjat töa. 
(null)
Det rann för fullt ur det här stupröret på dan men det syns ju inte på bilden. 
Nej, nu ska jag resa på mig och gå ut. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0