Min Systers födelsedag

Den tolfte februari fyller min fina Syster Mia år. Grattis!!
Vi pratar inte om hur mycket men hur det än är ska man var glad att man fyller år. För det betyder att man fortfarande lever!
Det var-16 grader inatt - usch och fy! Jag är trött på kylan nu & längtar efter våren. 
Jag åkte & handlade lite efter frukosten. 
Det var klarblå himmel & sol ute men idag hann jag inte med någon pw. Jag gjorde en stor gryta kalops på 2,5 kilo kött som vi ska äta imorgon.  (null)

Wilda gjorde bus under tiden som vanligt. Hon tog hushållspapper och bet sönder i småbitar. 
(null)
Hon älskar att ligga i solen. 
Jag gjorde pizzasallad också till kvällen. 
Sigge var nästan klar när Stephie kom. I ridhuset var det full fart, det var tre andra där och red trots att det är fredagskväll. 
Bosse och jag gjorde pizza på vår pizzasten med prosciutto och mozzarella. Jättegott. 
(null)

Imorgon blir det full fart så det är bäst att sova nu. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0