Slapp dag

Det har varit en riktigt lugn dag. 
Jag har plockat lite här hemma bara, matat & sällskapat Sigge ett antal gånger och tagit en pw. 
Sigge blev rädd för något i hagen och sprang såg jag från köksfönstret. Det är väldigt mycket rådjur runt här nu så det kanske var det han såg. Jag gick ut och gav honom lite extra hö och morötter så lugnade han sig. 
Jag gick en pw i snålblåsten, inte så skönt men det känns ju bra efteråt när man kommer in. 
(null)
Jag har gått i mina stallkängor sen snön kom men har fått ont under trampdynan bakom tårna. Idag tog jag gympadojor och det var mjukare och kändes bättre. 
S red Sigge på kvällen och nu ska jag gå ut och ge honom nattamat. 
(null)

Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0