Vilken härlig solig dag

Anette släppte ut hästarna i morse så jag hade kunnat sova länge. Om inte Wilda hade suttit och jamat högt och ljudligt med början ungefär halv sju. 
Jättekul.... not
S kom och vi tog in hästarna igen runt halv elva. Coppen fick gå skogsrundan först, S red och jag gick. Han har ju inte varit ute mycket och är inte så van vid trafiken. Men han var duktig, lite spänd i början men sen gick det bra. 
Vi gick samma runda med Sigge sen, fast då var det min tur att rida och S gick. 
(null)
Vilket skönt väder det var idag. Klarblå himmel, sol och +13 grader. Det var riktigt varmt i solen men lite kyligt där det var skugga. 
Klockan ett kom Yvonne för att gå igenom och behandla Coppen. Jag mockade hagarna under tiden, jag kom en bit på väg i alla fall, är inte helt klart än. 
Halv tre var energin slut så vi gick in & tog en liten fika, kaffe, två riskakor och en blåbärsmuffins. Sen gick vi ut i solen igen. 
Nu blev det en promenad med Stephie och Amanda. Vi gick runt Flaskebo ca 5 km. 
(null)

När vi kom hem var vi jättehungriga. Jag gjorde fläskytterfilegrytan som jag brukar göra & Bosse fixade klyftpotatis till det. 
(null)

Halv sex var det äntligen dags att äta. Amanda och Tim (som jobbat hela dagen) åt med oss. 
Jag orkade inte göra så mycket mer sen & nu är det sovdags igen. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0