13,5 km & Snöfika

Efter dom vanliga morgonbestyren tog jag fram muffinsplåten och bakade blåbärsmuffins. 
Stephie kom vid 12 och vi gick till ridhuset med Sigge. 
Stephie åkte hem till lägenheten sen för att jobba lite till och jag gick in och packade en fikaryggsäck. 
Vid två, när det precis började snöa igen, träffade vi Ester och Magnus för att ta en promenad och fika. 
(null)
Fika ute i snön är ju en sån grej vi inte hade gjort om det inte varit för pandemin. Men det var mysigt & vi var ordentligt påklädda. 
När vi kom hem var klockan fyra. Jag värmde lite tacofärs & åt lite för det hade jag inte hunnit innan idag. 
Stephie kom tillbaka hit på kvällen & ville ta en promenad hon med så vi gick ut. Det blev totalt 13,5 km för mig idag igen. Sen nattfodrade vi hästarna tillsammans. 
Jag skulle försöka ta ett fint kort på Wilda men hon tyckte mest att jag stod ivägen. Hon ville se vad Bosse gjorde som stod bakom mig. 
(null)
Lilla giraffen, haha. 
SovGott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0