Åh nej, mer snö..

Det var ganska kallt i morse igen, -7 grader. 
Kjell kom till Bosse efter frukosten & dom gick ut i "tågrummet".
Jag bakade havreflarn och tinade några bullar till fikat. 
Wilda och jag gick ut en liten stund. Hon har ett öga som rinner så hon får inte vara ute så länge nu när det är kallt. Jag passade på att ta ner julbelysningen som suttit i girlanger runt fönstren i stallet. 
När vi satt och fikade sen öppnade sig himlen och vräkte ner massor med stora snöflingor. Snabbt blev det helt vitt ute... igen... inte kul. 
(null)
Det blev mer än så här innan det var klart. 
Vi åt chicken nuggets med ris idag, snabbt och smidigt. 
Jag tog in hästarna strax före tre och red Sigge direkt. Det var tomt i ridhuset när jag kom dit så jag tog fram lite bommar att trava över. Men inom 5-10 minuter kom en efter en in & till slut var vi fem ekipage därinne. 
Det gick bra ändå, jag kunde göra det jag tänkt även om det var lite "trångt"
(null)

Wilda och jag softade i stund i soffan när jag kom in. 
(null)

(null)

Månaden lider mot sitt slut så vi betalade räkningarna tillsammans. Skönt att ha det gjort, det var många räkningar denna månaden! 
Stephie och Danne kom på kvällen och vi passade på att ta en pw runt Labbarp innan vi kvällsfodrade hästarna. 
Nattinatti
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0