Besiktning

Efter frukosten åkte jag till Granngården för att köpa en bal toapapper som var billig. 
Det slutade med tre balar toapapper och en säck morötter till hästarna.
Jag har delat med mig av pappret till både Stephie och Tim. 
Det snöade en del på förmiddagen men mitt på dagen tittade solen fram en stund så vi tog en promenad runt Labbarp. 
(null)

(null)

S hade bokat besiktning på T till den 9 februari. Men igår ringde köparen och undrade om vi kunde kolla med distriktsveterinärerna om någon kunde komma idag & besiktiga för hon vill hämta honom på söndag. 
Snabba ryck, S ringde i morse och kvart i fyra dök en veterinär upp. 
Vi har bara gått med honom sen köparen var här för fjorton dagar sen så ett stort mått av överskottsenergi finns. 
Och den rann över kan man säga. Springa med honom var omöjligt, det fick bli longering.
Vi skrattade lite efteråt (var väl trötta båda två) vi tyckte att han sa några roliga saker. 
(null)

Nåja nu är det klart i alla fall. Nu är det bara resten kvar. Till exempel - vem ska bli Sigges sällskap? Coppen gör framsteg men ska vara borta minst fjorton dagar till. 
Stephie joggade Sigge i ridhuset efter veterinärbesöket. 
Vi åt rostbiff med potatissallad på kvällen tillsammans med Tim och Amanda. Tim har haft en bra vecka & sålt två hus 👍🏻
Nu säger jag och hästarna god natt. 
(null)

(null)


Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0