Biografi, vad skulle det stå i min?

Morgonen var som vanligt. 
Hästarna gick ut strax efter åtta. Dom brukar ju få natthöt sent, runt 22-23 tiden så jag sover tills jag vaknar. 
När Stephie kom gick vi ut igen & hon städade & krattade i hagarna och bytte deras vatten medan jag körde in hösilage. 
Wilda spanade på oss från staketet. 
(null)

Stephie red Sigge idag med och efter det red hon Ruska. 
B & jag åt rester igen så nu är nog det mesta slut. 
Efter maten tog Wilda ochvjag en power nap i soffan. Så skönt. 
Vi gick till ridhuset med Tosse på kvällen för att förhoppningsvis få vara själva därinne och kunna longera honom. Det var en annan tjej där när vi kom men hon gick strax efter så vi kunde köra på. 
Jag lyssnar på biografier just nu på BookBeat. 
Först ut var Ola Rapace bok Romeo. Jag gillade den, man får en annan bild av personen bakom även om jag kan tycka att slutet inte var något slut liksom. 
Nummer två var Josas bok av Marie Nilsson Lind. Den handlar om Josefin Nilsson och hennes syster Marie i Ainbusk Singers. Den boken var väldigt gripande tycker jag. Först tänkte jag att den var alldeles för lång, över elva timmar men dom timmarna gick fort. 
Nu håller jag på med Knutby inifrån - så förvandlades pingstförsamlingen till en sekt. Intressant... Verkligen konstigt hur folk inom religionen kan styra & bestämma över folk på det sättet. Helt galet! 
Man kanske skulle börja skriva lite på sin biografi, något tidigt och inte så intressant men några oväntade händelser kanske skulle dyka upp....
Dags att lyssna lite till och sova sen. 
En extra puss & Kram till S ikväll. Du vet varför. Jag älskar dig mest i hela världen ❤️❤️❤️
Kram ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0