En väldigt värmande klapp

Vilket väder vi har haft i Bankeryd idag. Det har snöat småspik. 
Hästarna ställde sig direkt med rumpan mot vinden och åt sitt frukosthö. 
Wilda ville inte vara ute nån lång stund hon gillar inte kylan. Det stod -1 grad på väderappen men om man la till vinden stod det "känns som" -8. Inte så skönt. 
Men, jag fick en extra julklapp av min snälla, fina, goa Stephie. Fast vi inte skulle köpa nåt. Hursomhelst, idag var det dags att inviga den! 
En lång jacka med värmeslingor i med batteri som laddas med usb! 
(null)

(null)
Den här lilla knappen lyser röd, blå eller grön beroende på hur varm man vill vara. 
Helt suveränt! 
Stephie jobbade Sigge i ridhuset, en ponny var där samtidigt och rätt vad det var slängde den av sin ryttare. Sigge galopperade iväg lite men bockade inte och stannade ganska snabbt som tur var. 
S red både Ruska och Dansa efter. 
B & jag tog en promenad när jag var klar i stallet. Det var inte skönt alls när vi gick i motvind först. Det var så små hårda snöskorna som blåste rakt in i ögonen och det gjorde jätteont. 
(null)

(null)
Det ligger lite snö här nu, det har fortsatt snöa hela dagen & kvällen. 
Vi hade rester av tacosen kvar från igår som vi åt. 
Kvällen har varit lugn, ungefär så här:
(null)

S, T, D & A har suttit här & spelat ikväll med. 
Dags att sova 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0