Glömde blogga på årets första dag

Igårkväll (1 Januari) var jag så trött att jag glömde skriva på bloggen. 
Jag kände mig ungefär så här:
(null)
Men jag sov inte bort dagen fast jag gärna hade velat. 
På förmiddagen slängde vi ut julgranen och städade bort det mesta av julen. 
(null)
Granen barrade från dag ett så det var skönt att bli av med den. 
Stephie red Sigge i ridhuset igen. Han var lite lugnare men det är ju mycket energi i honom. 
(null)
Han är så fin vår Sigge ❤️
Vi åt resterna av kycklinggrytan när vi kom in och sen fortsatte vi med att spela. Vi började med en omgång Canasta, sen kom Danne och vi gick över till Ticket to ride spelet. 
Det blev en ganska sen kväll igen, men så mysigt att få umgås med "barnen". Inget ont som inte har nåt gott med sig! Tim framförallt hade nog inte suttit hemma med oss så här mycket om det inte varit för Covid-19. 
Vi hörs ikväll igen! 
Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0