Gott Nytt År

Det har blivit 2021. 
Herregud vad åren går fort. 
Nu hoppas vi på ett mycket bättre år än det som varit med Covid-19 osv. 

Stephie  red en jättepigg Sigge i ridhuset idag. 
(null)


(null)

(null)

(null)

Sen red hon Ruska medan jag gick in och gjorde kaffe. 
Efter fikat åkte Stephie och Tim till Ica & handlade lite till dagens lunch. Jag sprang en sväng medan dom var iväg. Sen blev jag bjuden på en jättegod vegetarisk pastarätt. 
(null)

Vi bakade en kladdkakaspecial till kvällens efterrätt och spelade en canasta innan vi fortsatte med förberedelserna av maten. 
Danne kom också så vi var fem som satte oss vid bordet vid 20-tiden. 
(null)
Till förrätt åt vi en bruschetta. 
Huvudrätten bestod av svensk oxfilé med hasselbackspotatis. 
(null)

Och efterrätten var kladdkakan med vispgrädde och bär. Gott och mättande! 
Hästarna var lite stressade vid tolvslaget av alla rraketer som pangar & smäller runt om här. Men vi har radion på och var ute och gav dom natthöt då vid tolv så dom har något att sysselsätta sig med. 
Gott Nytt År önskar jag er alla! 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0