Lite motsägelsefullt

Jag gick upp klockan sju, gjorde mig iordning och fodrade hästarna inne. Vid nio träffades Stephie, jag & Sigge i ridhuset. 
Vi började med att ta några kort. Jag behöver lägga upp i 50+ gruppen & tacka sponsorn i min klass. 
(null)

(null)
Sen tränade jag. 
Det gick inte så bra... först fota med den gulblå prisrosetten och sen rida som en påse skit. Inte bra, inte kul. Men jag får ta till "ordspråket"  Gör om - gör rätt eller kanske Bättre lycka nästa gång. 
Vi åkte & handlade innan vi åt mat. Bestämde att äta tacos ikväll tillsammans med våra fyra fina ungdomar. 
Nu sitter dom och spelar canasta och B & jag tittar på Svenska hjältargalan. Jag missade den när den sändes i december. 
Stallet kallar & sen väntar sängen. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0