Så nöjd med dagens träning!

Minus nio grader visade termometern när jag gick ut på morgonen. Det biter i kinderna då, till och med jag behöver mössa. Jag är ju slarvig med det annars. Vantar eller handskar har jag alltid. 
Idag var det min tur att  få ett träningspass av Stephie. Det kändes skitbra faktiskt, så roligt. Jag fick igenom halvhalterna och kunde samla honom i galoppen mer än någon gång tidigare. 
(null)
Då är man riktigt nöjd efteråt och kaffet smakar extra bra! 
Solen sken ute så S & jag tog en promenad. Bosse hade ont i en fot så han ville inte gå. 
(null)

(null)
S var tvungen att åka hem & jobba lite sen och Tim & Amanda åkte till Linköping för att titta på kök till lägenheten. 
Maten blev ganska sen, som vanligt här. 
Vi åt kassler & broccoli gratäng. 
S kom tillbaka på kvällen & vi tog Tosse till ridhuset & linade honom.
Senare spelade vi canasta med T & A. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0