Sol och kallt

Det har varit kallt idag, -4 men även lite sol. Bosse hade ett ärende till Elgiganten idag så vi åkte dit & var där när dom öppnade. 
Jag hoppade av vid City Gross & handlade lite under tiden. 
Efter kaffet tog jag en pw. Jag gick uppåt och tänkte gå upp till Nyarp och gå spåret där. 
(null) (null)
När jag kom upp till spåret fick tänka om, skridskor hade behövts men hade också varit livsfarligt eftersom det är många backar. 
(null)
Det här är alltså ren is på ett motionsspår,inte asfalt som det kanske ser ut som. 

(null)
Det var skönt men ovant att ha solen starkt lysande i ögonen. 
Vi åt pyttipanna med ägg och rödbetor idag, gjord på resterna av söndagssteken. 
Jag borstade och ryktade Tosse innan jag borstade Sigge. Stephie red idag med, imorgon är det min tur. 
(null)


(null)

I natt ska det bli -6 grader, inte skönt. Tack & lov att vi inte blev kvar uppe i Piteå, jag hade inte orkat med vintrarna däruppe! 
Dax att sova. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0