Visning av Tosse

Morgonen var kall men under dagen har det blivit lite "varmare", nu visar termometern "bara -4 grader. 
S kom klockan tio & då gick vi ut i stallet & ryktade Tosse lite extra innan vi gick till ridhuset med båda hästarna. Jag red Sigge som kändes rätt ok faktiskt. 
Klockan tolv kom Wilma och tjejen som är intresserad av att köpa Tosse. Wilma red och visade honom lugnt och fint i alla gångarterna. 
(null)

(null)
(Bilder klippta ur en film)
Spekulanten hade opererat sin fot så hon kunde inte rida men hon var nöjd med det hon såg och vill köpa honom! Så skönt.
Nu är det bara veterinärbesiktningen kvar. 
S red Dansa efteråt & sen åkte vi & handlade. 
Halv sju var min kombinerade lunch/middag klar. Vi gjorde hemmagjord pizza på pizzastenen vi fick i julklapp av Amanda. 
(null)
Vi har lärt oss lite sen sist och idag blev bottnarna riktigt tunna & fina. På min pizza har jag prosciutto, mozzarella, färska tomater och basilika + tomatsås och ost förstås. Den blev jättegod. 
Hästarna har fått sin nattmat så nu är det sovdags. 
(null)
Nattinatti
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0