Biltvätt, tapeter & grill

Min bil fick en välbehövlig tvätt idag. Jag åkte också iväg och tankade den. 
Tims bil står fortfarande på verkstaden så han lånar min när han jobbar & idag hade han visningar. 
Vi tog Volvon in till lägenheten efter kaffet. 
Amanda var också där så hon och jag fortsatte med tapeterna. Först gjorde vi klart sovrummet, härligt med ett "färdigt" rum. Målningen återstår där inne och en heltäckningsmatta ska läggas. 
Sen tapetserade vi nästan klart vardagsrummet. Den sista våden går inte att sätta dit än. 
(null)

(null)

Nu är det mycket som går att måla (alla tapeter ska målas) 
Sigge fick gå in vid halv fyra när vi kom hem, han fick äta en stund & sen red jag. 
Vi var svettiga båda två efteråt. 
(null)

(null)

Vi grillade sen och kvart över sex var det äntligen dags för lunch/middag. Det är svårt att hinna med att äta..
Efter maten åkte Bosse & Tim en sväng med motorcyklarna medan Amanda och jag tog en promenad på åtta kilometer. 
(null)

(null)
Tog ett par kort vid Attarpsdammen. 
Mina liljor blommar så fint nu, jag rensade lite i rabatten och vattnade allt. Det går åt en hel del vatten till gurkor, squash & tomater. 
(null)

(null)

(null)

Nu ska Sigge få sin nattamat. 
(null)

(null)

(null)

God natt
Kram ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0