Lekeryd och Flättinge

Stephie och jag åkte till Lekeryd, Tovrida, vid nio. S skulle rida två hästar där och Mickan var inte hemma så jag var med som sällskap. 
Först ut var Bailando. Han hade tappat en sko så det blev ett lugnt pass. 
(null)

Sen sadlade vi Saga. Hon är också jättefin, byter i serier kan piaff & passage osv. 
(null)

(null)

(null)

När vi kom hem igen lagade vi mat. Falukorv i ugn till B & mig och lax till Stephie. 
Sen red Stephie Sigge också. Hon tragglar byten med honom. 
(null)

Jag bytte bara om sen och så åkte B & jag en sväng med Volvocaben. Vi åkte till ett mysigt ställe som heter Flättinge gårdscafe som tre systrar driver mitt ute på landet. 
Där åt vi varsin god macka. 
(null)

På hemvägen stannade vi till hos Mats och Marie och pratade lite. 
Pia kom över på kvällen och lämnade en flaska Cava som tack för att jag/vi har vattnat. 
(null)

Nu är jag jättetrött igen. 
Dax att släcka lampan. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0