Tapeter, McD och Bye DR

Stephie kom tidigt så direkt efter frukosten gick vi till ridhuset med Sigge. Idag gick bytena bättre, äntligen! 
Vi trampade honom lite också  
(null)

(null)
Jag försökte filma samtidigt som jag är lite behjälplig med en körpisk, det gick sådär. 
(null)

Efter en snabb kopp kaffe åkte B & jag till Woody & lastade gipsskivor och reglar på kärran. 
Amanda & jag lastade av det och bar in det i lägenheten medan B åkte hem ett tag. 
Vi tapetserade sen köket färdigt. Det var en hel del att klura på innan vi till slut fick upp tapeterna snyggt som vi ville ha dom. 
(null)

Bosse kom sen och hade med sig mat från McDonalds. Tim kom också och åt med oss innan vi fortsatte med vårt jobb. 
Kvart över tre körde jag hem snabbt & tog in hästarna & sen tillbaka igen. 
Vi tapetserade en vägg i vardagsrummet också. 
(null)
Allt ska sen målas. 
Nöjda med oss själva & dagens jobb åkte vi hem vid halv åtta. Amanda var snäll & gjorde en god tacopaj åt oss alla fyra som vi åt vid tv:n. 
(null)

Stephie kom förbi efter att ha varit i Lekeryd (& ridit) varit hem en sväng & hjälpt Alice lasta Rosso som åkte hem idag för att tävla i helgen      och sen varit hos Yvonne och fått massage. 
Fullt upp för hela familjen kan man lugnt säga.
Nu är jag så trött så det är absolut dags att säga god natt. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0