Bommar, jogg och bad

(null)
Hej på er! 
Vi har haft ännu en solig & varm sommardag. 
Wilda satt på staketet och vaktade på fåglarna en lång stund. Tyckte att det blev lite fina bilder mot den blå himlen. 
(null)

(null)

(null)

Bosse åkte till flygklubben halv elva och jag tog in hästarna & gjorde iordning Sigge. 
Jag tog fram bommar idag, som jag brukar på onsdagar. Körde samma som förra veckan, travbommar på ena halvan av mittvolten och två galoppbommar på andra halvan. Det gick bra, han lyssnade bättre idag än sist, jag kunde reglera galoppen lättare. 
(null)

När stallet var klart igen & hästarna ute, bytte jag till träningskläder och sprang fem kilometer. Det var väldigt varmt & svettigt. 
(null)
Lillån
Vi åt makaroner och köttbullar idag så det  ar snabblagat. 
Efter maten åkte jag till Cirkle K & hämtade ett paket, en klänning jag beställt. Den var fin & passade bra, färgen är inte riktigt vad jag ville ha men jag vänjer mig nog. Jag handlade mat också och åkte till Stephie med hennes ridstövlar och hjälm för hon skulle åka direkt till Mickan efter jobbet. 
Jag dammsög poolen i kvällssolen & kollade vattenvärdena. Sen tog vi ett kvällsdopp, det var Bosses första för iår. Det var jätteskönt +32 grader, inga problem att komma i vattnet men desto kallare att gå upp sen! 
(null)

Wilda tittade nyfiket men vågade sig inte på att hoppa i. 
(null)

Nu vill jag gå ut och natta hästarna, men Wilda har en annan åsikt. Hon tycker att vi ska sitta kvar i soffan. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0