En dag på Öland

(null)

När morgonsysslorna var klara idag satte vi oss i Porschen och åkte till Öland för att hälsa på vår halvbror Anders och hans fru Inger. 
Vi har inte varit där tidigare trots att dom haft stugan sen 2008 tror jag. 
Dåligt, men när jag jobbade & med hästarna osv så fanns aldrig tid över. Men nu har vi ju lite mer av den varan, även om det känns som om vi har fullt upp ändå, med renoveringen och allt annat. 
Dom hade en fin stuga ca 5 mil norrut från bron. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi gick husesyn och tittade ute på alla odlingar i växthus och runt omkring. 
Sen blev vi bjudna på jättegod räksallad med bröd, kex & ost plus kaffe och jordgubbar. 
Vi pratade oavbrutet i fem och en halv timme innan det var dags att åka hemåt igen. 
Vi körde ner mot stranden som var 200 meter från stugan & jag tog ett par bilder. 
(null)
Så fint, eller hur?!

Totalt blev det sextio mil i bilen idag. När vi kom hem vid 21.15 bjöd Tim och Amanda på grillad kyckling, grillade champinjoner och potatiskroketter. 
Nu sover alla & jag är också jättetrött. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0