Födelsedag 🎁 🎂

Idag för 57 (! 😱😅) år sedan föddes jag.  Det känns konstigt att jag är så gammal. Men så känner nog dom flesta. 

Bosse, Tim och Amanda åkte till lägenheten efter frukosten. Jag tog ut Wilda. 
Stephie och Danne kom ganska tidigt och hade med sig massor med fika till eftermiddagen. 
Karin och Maggi dök upp strax efter två, hitbjudna fast jag visste inte om det. 
S&D hade gjort jättemysigt och jättegott fika. Frallor och fler olika tårtor, melon och vindruvor, allt jättegott! 
(null)
Hembakad marängtårta, 
(null)
Chokladtårta 
(null)
Och jordgubbstårta 
(null)
Vi fem tjuvstartade lite innan Bosse & Tim kom hem & anslöt till bordet. 
Klockan sex hade vi bokat bord på Blackstone. 
Maten var supergod och jag har haft en jättebra dag med familjen! 
(null)
Man får fortfarande bara sitta fyra personer vid ett bord. 
(null)

(null)

(null)

(null)


Jag har också fått så fina men för många presenter. Tusen Tack! Jag älskar er ❤️
Sov gott
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0