Försvunnen katt

Bosse tog ut Wilda som vanligt på förmiddagen. Igår "rymde" hon & var borta i 40 minuter. Idag lyckades hon sticka igen. 
B tittar bort en stund & sen är hon borta. 
Men att göra om samma sak två dagar i rad när han blir så himla orolig när hon är borta…
Vi letade & letade i timmar, men ingen katt. 
Stephie kom & hjälpte till och lite senare kom Tim & Amanda också. Tim körde med sin drönare också & letade. 
Stephie och jag kände väl att katten dyker nog upp förr eller senare, så vi tog ut Sigge på en runda. 
(null)
Det är väldigt mycket flugor & bromsar här så Sigge älskar inte att gå i skogen, vi håller oftast till på vägarna för att slippa de värsta insekterna. 
När vi kom hem igen tyckte Tim att han såg Wilda i drönaren i en hage med högt gräs. 
Vi gick dit och tittade men såg henne inte. Till slut gick Stephie & jag in till oss igen för att rida DR med. 
Då satt Wilda på uteplatsen!
Så skönt! Fyra & en halv timme var hon på rymmen. 
Hon har i princip sovit hela eftermiddagen sen. 
(null)

Jag fick rida DR också idag. Jag var ju redan ridklädd. Stephie körde ganska hårt med oss & trots många små skrittpauser var vi riktigt varma efteråt. Han kändes ganska fin i alla fall. 
(null)

(null)
Svetten pärlade sig och rann i hela ansiktet, inte bara där förresten! 
(null)
Inga snygga bilder precis men från verkligheten, haha. 
Jag tror att jag åt "lunch" efter 17, sen fick jag paltkoma & orkade inte resa mig på drygt en timme. 
Nu har jag vattnat blommorna både ute och inne och packat för vår MC-semester som startar imorgon. 
(null)
En stor fin squashblomma. 

Dax att sova lite också. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0