Jogg & bomdag

(null)
Mina fina ❤️
Jag släppte ut hästarna vid sju idag. 
Efter frukosten dammsög jag huset och städade badrummen. 
Halv tio tog jag in hästarna igen för Rolf kom och skodde Rosso. 
(null)

Efter en kaffe sprang jag en femkilometersrunda, som kändes ganska lätt idag. 
(null)

Jag mockade klart Rossos hage sen & bytte vatten i hagarna. 
(null)

Matlagningen var smidig idag, Chicken bits med ris. 
Det är ju onsdag och då brukar jag ta fram lite bommar i ridhuset. Jag gjorde som förra veckan tre travbommar på ena halvan av volten och två galoppbommar på andra halvan. Det gick riktigt bra, han lyssnade bättre och det gick att reglera steglängden ganska bra. Vi var båda nöjda efteråt, fast det kanske inte riktigt ser ut så på bilden! 
(null)

Jag mockade Sigges hage också sen så nu är det städat både inne och ute. 
S & D var på husvisning (en hästgård) men kom förbi efter & vi knäppte några fina kort. 
(null)

(null)

Nu ska vi planera nästa veckas mc semester. 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0