Promenad med mycket skratt

Bosse hade en bil att reparera på förmiddagen så jag tog ut Wilda. 
Sen fick min bil sommardäcken på, jag har haft allrounddäck på tills nu. Jag tvättade dom och sen tvättade jag (och Bosse) hela bilen plus dammsög den inuti. 
Det har varit jättevarmt idag runt +30 grader så det fick bli lite sol och bad också. 
(null)

Jag gjorde broccoligratäng med gräddädelost som vi åt stekt kassler till. 
(null)
Den är så god tycker vi. 
Hästarna hade vilodag idag och Stephie var hos Mickan och red tre hästar. 
Jag och Ester bestämde oss för att ta en promenad i Mullsjö. Vi gick Ryforsleden som är 6,2 kilometer lång. 
Det är så fint där, tyvärr många mygg också men vi tog varsin lövruska & viftade konstant med dom. 
Det blev många skratt som vanligt när vi ses och många bilder. 
(null)

(null)

(null)
Ester tittar på fiskarna i Tidan. 
(null)

På Pinnabron
(null)

(null)

(null)
-Jag ser fisk här med! 
Ester önskade att hon hade tagit med ett fiskespö, men leden går genom ett naturreservat och där är det fiskeförbud. 
Klockan är mycket och solen har gått ner. 
(null)

Bäst att sova lite. Klockan ringer tidigt imorgon. 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0