PW, ridning & squats

(null)

Det har inte hänt så mycket idag. 
Jag var ute med Wilda på förmiddagen. 
Det blev som vanligt en hel del squats, plankan och mountain climbers och ogräsplockning förstås. 
Jag vattnade en hel del också, växterna ute har nog aldrig varit så ompysslade som i år. 
(null)

Efter maten tog jag en pw & när jag kom hem mockade jag en skottkärra i Rossos hage & slängde ner hö. 
Stephie kom vid 17-tiden. 
Hon red Sigge och jag joggade DR. Hon tränade vidare på bytena och piaffen. 
(null)

(null)
Stora Fina Rosso. 
Efter duschen blev det en kopp te och lite tv. Just nu ser jag på Australiensiska Bonde söker fru. 
Dags att natta pållarna. 
Sov gott
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0